XXV PREMIS SJC

Després de considerar les candidatures presentades enguany i en les dues convocatòries anteriors, fetes les oportunes deliberacions, i valorant molt positivament totes les candidatures que s'han presentat, acorda atorgar el vint-i-cinquè Premi Sant Josep de Calassanç a les candidatures següents:

a) Per la seva il·lusió per participar en un acte pensat només per als alumnes, tot educant des del bon humor.  Pel treball en equip i la cohesió que suposa dedicar temps a gravar i editar cada any un vídeo motivador i diferent. I per la recerca constant d’innovació, tant de temàtica com de tècniques de filmació diferents: als membres del grup FEINA, format per professorat de Secundària de l’Escola Pia de Balmes.
b) Per oferir suport, propostes i solucions a les necessitats de l’escola i del seu personal. Per haver participat activament en la construcció del nou edifici, en la millora de les instal·lacions, en el seu manteniment, en l’estalvi de recursos energètics i materials.

Pel seu compromís amb la institució i sobretot per la seva qualitat humana i il·lusió per la tasca que realitzen: a l’Albert Marzo Lahoz i en Virginio Cervilla López “Vicki”, Equip de Manteniment de l’Escola Pia de Caldes.

c) Per anar sensibilitzant tota la comunitat educativa i haver transformat el centre en un espai on la sostenibilitat hi és ben present. Per crear un nou model de gestió en el qual alumnes i professors treballen conjuntament. Per haver iniciat un projecte que començà a l’escola però que s’ha anat obrint a les famílies i,

mitjançant l’aprenentatge servei, s’ha vinculat a la ciutat:  a l’Equip de Docents de la Comissió Escola Verda de l’Escola Pia d’Igualada.

En tots ells, s'ha reconegut la feina realitzada segons el nostre Caràcter Propi i l'Estil Metodològic de l'Escola Pia de Catalunya.